Koktajl z kaszy gryczanej niepalonej
Dla sportowc贸w i Kowalskiego

Sk艂adniki:

-mleko migda艂owe/ry偶owe/sojowe/woda
-kasza jak w nazwie
-orzechy w艂oskie (opcjonalnie)
-banan
-od偶ywka bia艂kowa wpc

Przyrz膮dzenie jest banalne. Wszystko blendujemy. Tajemnic膮 jest jak je艣膰
surow膮 kasz臋 gryczan膮 niepalon膮…

Kasz臋 zalewamy zimn膮 (przegotowan膮) wod膮 i trzymamy a偶 zmi臋knie, a trwa
to mniej wi臋cej dob臋. Wod臋 mo偶emy wymieni膰, aby kasza nie zacz臋艂a gni膰.
Je艣li jeste艣my mniej cierpliwi mo偶emy u偶y膰 kaszy jaglanej ugotowanej, poczeka膰
a偶 wystygnie i mo偶emy wszystko wrzuca膰 do ,,jednego wora” i blendowa膰 馃檪

Koktajl jest 艣wietnym rozwi膮zaniem dla os贸b, kt贸re nie maj膮 czasu zje艣膰
w pracy lub przygotowa膰 posi艂ku, wi臋c nie ma wym贸wek, 偶e dieta nie jest dla ciebie! 馃槈

Kolejna grupa os贸b to sportowcy trenuj膮cy 2x dziennie (np p艂ywanie,sztuki walki)
Cz臋sto jedz膮c takie p艂ynne koktajle nie b臋dziemy czu膰 zalegania na 偶o艂膮dku lub odbijania
podczas treningu jak to jest w klasycznych posi艂kach (ry偶, mi臋so, warzywa itd)
poniewa偶 organizm strawi je znacznie szybciej. Dodatkowym atutem jest to, 偶e w ten spos贸b
mo偶emy zje艣膰 znacznie wi臋cej kalori ni偶 w posi艂ku ,,sta艂ym”. Sportowcy wytrzyma艂o艣ciowi jedz膮
nawet 7 tys kcal dziennie, wi臋c b臋dzie to du偶e u艂atwienie mi臋dzy treningami.

Pami臋tajmy jednk, 偶e nasza dieta powinna by膰 urozmaicona, dlatego jedzenie ci膮gle takich samych posi艂k贸w nie b臋dzie dobrym rozwi膮zaniem.
Urozmaicaj膮c diet臋 rozszerzamy j膮 i dostarczamy swojemu organizmowi wi臋cej sk艂adnik贸w mineralnych i witamin.